-
FAAM: Flemish Archive for Annotated Music
-
Benoit’s language
-
‘C’est aussi beau que du Fauré.’ August De Boeck’s orchestral songs rediscovered
-
Paris copy or independent school? Exploring the Belgian flute school in the Belle Époque.
-
‘The roaring twenties’: origin and evolution of music modernism in the 1920s in Antwerp
-
HIP XIX&XX
-
Flor Alpaerts (1876-1954): muzikaal portret van de componist, dirigent en pedagoog
-
Joodse muziek aan het Antwerps Conservatorium: ‘entartete Kunst?’
-
La Grande Bouffe – challenges in the performance of musical comedies
-
'Plaude laetare’ (rejoice and sing): Zuid-Nederlandse kerkmuziek in de Gouden Eeuw
-
La Grande Bouffe – challenges in performing musical comedy
-
Stadsklanken XIX: De auditieve ecologie van het 19de-eeuwse Antwerpen
-
‘Aan den haard verhaald’. De vroege klaviermuziek van Peter Benoit (1834-1901) als ‘hoorpoëzie’
-
‘Hier is de zanger met z’n stem en z’n verhaal’: de werkkamer van Wannes Van de Velde als artistiek labo
-
Van ‘ventielbazuin’ tot ‘schuiftrombone’ tussen Parijs en Leipzig
-
Er staat een contrabas in de gang
-
‘La baronne compose’: liederen en kamermuziek van barones Jacqueline Fontyn
-
‘La flandre galante’: de vioolsonates van de Croes, Kennis en van Maldere
-
Belgian symbolism in the art song
-
EMRUZ | TODAY - New music from Iran and the iranian diaspora
-
The Conservatoire of Antwerp and the early music movement
-
Endlich etwas wirklich neues
-
JAMMING À LA FIN DU XVIIIIÈME SIÈCLE
-
‘VLAAMSE VLEUGELS’