-
Gestures of withdrawal: dramaturgies of refusal in performing arts
-
God Save the Queer(s)
-
Crossroads in Creative Aging
-
Performing the Public Body: Collectively Authored Participatory Performance, Democracy and Institutional Politics
-
Harlekijn. Karel Albert, August Baeyens, Paul van Ostaijen en muzikaal modernisme in Vlaanderen (1918-1928)
-
Vivid Tales
-
Silence... Een Kritische Interpretatie en Realisatie van Onvoltooide Werken van Wim Henderickx.
-
Personal Bubble
-
Otolitalgia : a visual exploration in the furrows of time
-
Landscapes of Recovery: The Role of Art in Ecological Restoration in War-Torn Ukraine
-
Richtlijnen voor klaviercontinuo in 18e-eeuws Duitsland — Een online platform gebaseerd op historische bronnen
-
Whispers of the Primeval Forest
-
Hoe de schurk een goed voorbeeld werd
-
The Flemish Wave Revisited: Towards an intergenerational dialogue with dance heritage
-
Meander: een veldonderzoek naar ecologisch schrijven
-
Een glimp van elders in de liederen van Raymond Moulaert (1875-1962)
-
theatrale co-creatie met jongeren: van intuïtieve praktijk naar deelbare methodiek
-
De top der sentimentele bevestiging. Paul van Ostaijen en het muzikale modernisme 1914-1930
-
Parijse kopie of zelfstandige school? De Belgische Fluitopleiding vóór de belle époque.
-
Mesopotamische Magie als Performance
-
Poetic encounter with the digital shadow: empathy and intersubjectivity in electroacoustic duo improvisations
-
The instrument(alist) maker: shaping artistic identities through instrument modification.
-
Visions for Crossing
-
Towards Transdisciplinarity. Art & Technology Residencies